Új cicivel!!!!!!

2013.08.26 20:30

Megkaptam ma a végleges protézist! Szupi csajos lett így az új melltartóval! Felöltözve gyakorlatilag nem lehet észrevenni a műtétet! Ez nagyon vigasztaló és erőt adó.

 

A hölgy, aki a Gyógyászati Segédeszköz üzletben dolgozik csak superlativusokat érdemel.

A helyzet, amikor egy vadidegen előtt le kell vetkőzni, szóval nemigazán egyszerű. De ez a Hölgy igazán nagyon kedves volt és közölte, hogy neki ez természetes, mindennap segít a sorstársaimnak a választásban.

Ki kellett választani a megfelelő protézist /kb. 11 fajta van/ és az ahhoz való melltartót. Nem volt egyszerű. Most tűnt csak fel, hogy nekem valóban nem kicsi a mellem. Csak eddig valahogy nem volt ennyire fókuszban. De most legalább ezt is tudom. Igazán elégedett vagyok a helyzethez képest. 

Kaptam egy nagyon kedves kis tájékoztató füzetet az Anita termékekről /ők gyártják a melltartókat és protéziseket/ és találtam benne pár nagyon jó mondatot:

 

A mell eltávolításával kapcsolatban az önbizalomról a következőket írja:

 

"Nem szabad elfelejtkeznie arról, hogy azok a belső értékek, amelyek jó baráttá, szerető társsá és gondoskodó anyává tették, a műtéttel nem változtak. Minden, ami fontos volt Önnek a műtét előtt, az továbbra is része marad életének." 

Hát igen, ez az! Ezt eddig is tudtam, de leírva legalább fel is fogom!

 

Meg a következő:

 

"Ha boldog akarsz lenni - légy az." /Tolsztoj/ 

 

Amint sikerült kiválasztani a protézist, elmentem ma a sebészhez. Sajnos még mindig nincs szövettan. Majd talán jövő héten. Hosszadalmas a várakozás, viszont meg kell várni, mert ez alapján fogják számolni a kemos koktélt. Tehát türelem. Türelem. 

 

Aztán délután bicikliztem egy kicsit. Mindennap egy kicsivel többet! Jót tesz a testemnek is meg a lelkemnek is! Tehát tekerek!