Ma már "egészségesen"

2014.05.08 19:15

 

 

Szépen nő a hajam. Teljesen jól vagyok! Vajon mit is akarhatok én még? Remélem ez az egész év így fog eltelni. Semmi gond, semmi nyűg, csak gyógyulás, erőre kapás, és persze hajnövekedés.

 

Azt üzenem minden sorstársamnak, hogy MEG LEHET CSINÁLNI!

 

Íme a recept:

 

Végy egy alattomos, undorító, aljas betegséget. Nézz szembe vele és tudatosítsd, hogy ez nem a Te betegséged!

Végy egy erős akaratot, egy erős hitet és nagy bizalmat. Legyen erős akaratod, ami legyőzi a rákot. Legyen erős hited, hogy ez csak egy kihívás, amit meg kell oldani. És legyen megdönthetetlen, elvitathatatlan bizalmad az orvosaid iránt.

Végy egy kitartó, összetartó családot. Egy olyant pl. mint az enyém. Ahol bár mint minden családban van kanál zörgés, de nagyon nagy a szeretet és az összefogás.

Végy egy biztos baráti kört. Legyen olyan barátod, barátnőd, akit felhívhatsz, meglátogathatsz, amikor sírni kell. Amikor nem akarsz és nem tudsz erősnek látszani és bűntetlenül kinyafoghatod magad.

 

Az összevalókat gyúrd össze és jól nézd, ízlelgesd! Finom, meleg érzés fog eltölteni. 

Ezek majd együtt megoldják. Te leszel a felelős a hozzávalók adagolásáért, de a többiek is besegítenek. 

És persze a legfontosabb: az IDŐ. Mert hogy az idő neked dolgozik. Minden nap egy harc és minden nap eggyel előrébb visz. 

 

És most már nincs más dolgod, mint elfogadni amit az orvosok előírnak, elfogadni a tapasztaltabbak segítségét és tudatosítani, hogy  NEM VAGY BETEG! 

Túlesel a műtéten, vagy esetleg többön is, utána már CSAK OPERÁLT  vagy.

Letudni a kemot, utána CSAK GYÓGYULT  vagy.

 

Ez az én receptem. És tutira működik. Én már csak tudom. Minden hozzávalót használtam, mindent elhittem,  megfogadtam, betartottam. 

 

Hajrá  mindenkinek, aki még csak most kezdi! Kitartást, erőt, hitet, és sok-sok szeretetet kívánok nekik!