Hajvágás

2013.09.30 18:40

Már napok óta éreztem, hogy viszket, ég a fejbőröm. Nem nagyon hullott még a hajam, de ma reggel a fésülködés közben már tincsekben jött ki.

Már az elején mondtam, hogy ha elindul, akkor azonnal levágatom: nem akartam az egész házat telehajazni. Megbeszéltük a Párommal, hogy levágjuk hajvágó géppel, de fel akarom venni videóra. Olyan sokan panaszkodnak, hogy megviseli őket a hajuk elvesztése. Én készültem rá. Tudtam biztosan, hogy ki fog hullani, az orvos is megmondta. Tehát nem ért váratlanul. Feltöltöttem a Faceboock-ra is, hogy mindenki láthassa: ezt így is lehet. Emelt fővel, mosolyogva. Szólt a Republic, a férjem nyírt, Gábor pedig videózott. És ennyi....

 

 

 

Na milyenek vagyunk? Karcsi ragaszkodott hozzá, hogy amíg én kopasz leszek, addig Ő sem tartja meg a haját. Neki majd gyakrabban kell nyírnom, mert egyébként is hamar nő a haja, meg neki nő is, nekem meg most nem fog, de hát ha Ő azt szeretné....