Gyógyulgatok

2013.08.22 21:14

 

Milyennek találjátok?

 

Ennek álltam most neki. Régóta vágytam már erre a táskára. Az enyém sötétbarna a fonal és mályva színű a masni. A fogó pedig sötétbarna színű. Majd felteszem, ha elkészült.

 

Ma találkoztam Marikával /tudjátok, már írtam róla/ és szegényt visszahívták a Mammográfiára. Levelet kapott, melyben kérték, hogy megadott időpontban jelenjen meg. Határozott meglátásom, hogy nincs nagy baj. Ha baj lenne, akkor telefonon hívták volna és nem adnak alternatívát. Egy-két napon belül meg kellett volna jelennie. Úgyhogy most Őérte szorítunk családi szinten. Nagyon megszerettük és nagyon aggódunk érte. De erős, ügyes és mindent ki fog bírni. Bár szerintem most nincs semmi gáz. Csak egy kis ciszta. 

 

Én hétfőn megyek sebészhez. Tudom, hogy készen van már a szövettan /a családi orvosunk elárulta/ és nem nagyon gázos. Viszont kell majd a PET CT.

 

Akkor ismét írok! Addig meg befejezem ezt a szépséget!