Falunap Lengyelen

2013.09.08 19:19

Tegnap volt a Falunap. Aki esetleg nem tudná, ilyenkor a jelentkezők között főzőversenyt és sütemény-sütő versenyt hirdetnek. Azért nem azt írom, hogy a falu lakói között, mert más faluból is szívesen jönnek a látogatók, jelentezők. Aztán kis műsorok szoktak lenni /helyi Zumba csoport, tánccsoportok, és egyéb fellépők/, meg este bál vagy újabban Retro Disco.

Kicsit késve értünk fel. Muszáj volt egy kicsit pihennem. Pizzát sütöttem ebédre és kissé fáradt voltam és persze maradtam is. De azért felmentünk kicsit körülnézni.

Épp a Zumbások 2. fellépése volt. Sokat dolgoznak a lányok egész évben, ilyenkor megmutatják mit is tudnak. Mindig nagy siker és nagy öröm! Gratulálok innen is annak, akinek még nem mondtam!

Táncscsoport, rock-színház, egyebek. A szokásos. Ilyenkor szerintem nem is fellépők a lényeg, inkább az, hogy azok is váltsanak pár szót egymással, akik egyébként lehet egész évben nem is találkoznak egymással. 

Érdekes volt számomra, hogy olyan emberek szólítottak meg, akiket szinte nem is ismerek. Persze tudom a nevünket, azt, hogy kihez tartoznak, de igazán talán még nem is beszéltünk egymással. Ennek ellenére meglepődtem, hogy hány de hány ember szorít nekem. 

Beszélgettünk a barátainkkal, táncikáltunk, aztán 1 óra felé hazavándoroltunk a párommal. Elég volt a mai napra ennyi. Otthon meg a gyerekekkel folytattuk. De jól esett ez a nap is! 

 

Vasárnap befejeztem a szombaton elkezdett Tab-tokot.

 

 

Kicsit csalóka a szín: zöld-fekete-sárga színűre kötöttem. Aranyos lett. Olyan csajos! De hát arra fogom használni, hogy amikor várok a kezelésekre, akkor a TAB-nak legyen tartója. Ne karcolódjon össze-vissza. Arra meg pont jó lett!