5. után

2013.12.18 18:57

Kicsit megkésve, de azért nagy örömmel jelentem ki: nagyon jól ment le az 5. kezelés!!!!!!!!!!!!!!!

Hétfő reggel leültünk az orvossal és egyeztettünk a kezelésről. Elmondtam - és végre elhitte - hogy tényleg nagyon rosszul vagyok tőle. Ezért kaptam hányáscsillapítót injekcióban, savlekötőt injekcióban, nyugtatót injekcióban.

Így - bár hánytam most is - de sokkal jobban viseltem. Keddet átaludtam, szerdán már varrtam.

Idén már nincs több kezelés, majd január 6-án lesz az UTOLSÓ KEMÓM! Az utolsó! Kimondani is alig merem, de az orvos visszaigazolta: elég lesz a 6. A tumormarker számok szépen csökkennek, tehát használ a kezelés!

Alig várom már, hogy elmondhassam: VÉGE! 

De hamar itt lesz. Most lemegy a karácsony, jön a szilveszteri buli, aztán leszedjük a fát, rendet rakok ünnepeket után - és évkezdésként lemegy a kemo. És nekem január 7-én kezdődik az ÚJ ÉV! Új élet már kemo nélkül!