4. kezelés előtt

2013.11.16 17:00

Mondanám, hogy sajnálatos módon nem írtam régóta már. De azért nem írtam, mert temérdek teendőm akadt. Lement a 3. kezelés is, szerencsére ez már sokkal jobban sikerült és sokkal könnyebben viseltem. 

Lecserélte az orvos a hányáscsillapítómat, kaptam nyugtatót és így kevesebb hányással, kevesebb stesszel, de lement.

Egész kezelés alatt azt mondtam magamnak, hogy nem vagyok rosszul, habos-epres jégkrémet fogok enni. Hát ez így is lett. Hazajöttünk és a férjem vett nekem epres jégkrémet. Meg aztán kaptam is Tóth Petrától egy igazi epres jégkrémet. Gondoltuk, később még jó lesz! Kis naívak. Ránézni nem bírok. Valahogy az agyamban a hányinger és az epresjégkrém kézenfogva sétálnak. Szerintem évek fognak eltelni, míg újra ilyent eszem.

 

Bármilyen illatos és inycsiklandozó a gyomrom forog, ha ránézek.

 

De azért most jól vagyok. 

 

Csináltam azóta jó sok karkötőt, fülbevalót, kötöttem egy tuti jó mellényt Petrának, most készítem a hozzá való sapkát is. Közben itt van a kgfb. kampány. Kb. 200 szerződést kell áttarifálnom. Telnek-múlnak a napok. És mintha azok a napok, amikor itthon vagyok, szuperszonikus sebességgel haladnának. Csak azt nem értem, hogy a kórházi órát hogy tudták átállítani. Ott valahogyan ólomsúllyal járnak a percek. Ott valahogy lelassul az idő. Csak 4,5 óra lenne a kezelés, de mintha ólomlábakon járna az órám. Mintha sose akarna vége lenni. 

Nem nagyon várom a hétfőt, de el kell jönnie.

Hétfő: kora reggel kell mennem, csinálnak egy hasi ultrahangot és mellkas röntgent. 

Hétfőn a következőt fogjuk megtudni: nem romlott-e az állapotom, nincsenek-e áttétek.

Azt, hogy javultam-e, azt nem. Azt tudjuk meg, hogy a kezelés hatására a rákos sejtek tovább terjedése megállt-e! Összesen ennyit fogunk tudni. Ha megállt és az eredmények alapján nem fejlődött ki áttét a többi szervemben, akkor mehet tovább a kezelés. 

Ha találnak bárhol is rákos elburjánzást, akkor ez a fajta kemoterápia nem hat, tehát felesleges az egész. Vagy átállítják a koktélt, vagy valami mást kell kitalálni. 

Ezért hát a hétfő egy fordulópont lehet ebben az egészben. 

Mint mondani szoktuk: a remény hal meg utoljára! Reménykedjünk, hogy minden rendben lesz, sőt biztos. 

Használ a kezelés és már csak 3 van hátra!